Pràctiques a Màrqueting d'Experiències de l'Agència Catalana de Turisme - Barcelona

6 semanas publicado
Sector público y ...
Barcelona
Empresa privada

Descripción

Les seves funcions principals seran:
-Execució del pla d’accions de la marca de promoció turística Arts i Cultura, que inclou també el turisme religiós, el turisme industrial, el turisme creatiu i totes les especialitats enteses com a turisme cultural.
-Creació de continguts sobre aquesta marca: presentacions, webs, xarxes socials, newsletters.
-Organització i assistència a reunions i jornades d’aquest programa.
-Suport a tasques internes relacionades amb les empreses i entitats afiliades a la marca.

Requisitos

Titulació
Estar en possesió d'una titulació universitària en Humanitats, Història de l’Art, Geografia i Història, Màrqueting, Comunicació, Organització o similar. També en Turisme amb interès pel sector cultural.

Competències
-Persona metòdica i resolutiva

-Capacitat analítica

-Organització

-Treball en equip

Idiomes
-Nivell de suficiència de català
-Nivell mig d’anglès (equivalent a un B2 o similar)

Ofimàtica
-Word, Excel, Outlook, Power Point i CRM, nivell avançat

Oferim:
-Flexibilitat horària
-Formar part d’una entitat de promoció turística de referència
-Possibilitat d’aprenentatge i coneixement del sector turístic català i dels seus mercats
-Bon ambient de treball

Detalles de la oferta

Disciplina: Marketing

La empresa anunciante desea mantener su nombre privado y este se notificará solo a los candidatos seleccionados.

Esta oferta está cerrada

El proceso de selección de esta vacante está cerrado y no se pueden enviar más CVs.

Referir a un amigo