00223 - 30 Plus - Auxiliar Administratiu/Comptable (Recepció) - Barcelona

15 semanas publicado
Auditoría y cons ...
Barcelona
Empresa privada

Descripción

Tasques administratives relacionades amb el departament de comptabilitat.
Funcions: Atenció al client, comptabilitat, introducció d'apunts comptables, facturació, gestió administrativa i comptable, gestió de la recepció de l'empresa.
-Tipus de relació professional: Contracte
-Tipologia de contracte: Indefinit
-Núm. Hores setmanals: 40h
-Horari: De dilluns a dijous de 9h a 14h i de 15h a 18h. Divendres de 9h a 14h
-Retribució brut anual: 14.170€

Oferta Vinculada al Programa 30Plus (inclou contractació, formació, orientació i acompanyament en tot el procés)
Perfil per participar: Igual o major a 30 anys, empadronat a la ciutat de Barcelona i en situació d’atur

Requisitos

-Categoria professional: Auxiliars
-Formació reglada requerida: d. CFG Mig - d. CFG Mig
-Temps d'experiència: +3 anys
-Coneixements informàtics: Programa comptabilitat A3 i ofimàtica bàsica
-Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Treball en equip i Cooperació, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Planificació i organització, Iniciativa, Orientació a l'assoliment, Comunicació
-Idiomes: Anglès - Intermig, Català - Avançat, Castellà - Avançat

Detalles de la oferta

Disciplina: Dirección

La empresa anunciante desea mantener su nombre privado y este se notificará solo a los candidatos seleccionados.

Esta oferta está cerrada

El proceso de selección de esta vacante está cerrado y no se pueden enviar más CVs.

Referir a un amigo